ΝΕΑ ΠΙΕΡΙΑΣ

Η Ηλεκτρονική εφημερίδα τού Ν. Πιερίας !!!


Βόλος: Τι λέει ο 39χρονος που δολοφόνησε τη νονά του – «5 χρόνια, 10, 20; Ομολόγησα και θα συνεχίσω τη ζωή μου»





Ο 39χρονος από τον Βόλο που μαχαίρωσε την νονά του μπροστά στα μάτια του κατάκοιτου ξαδέρφου του, που έχει κινητικά προβλήματα, μίλησε για το έγκλημα και είπε ότι ομολόγησε και θα συνεχίσει την ζωή του.


Ο άνδρας μίλησε στην εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα» και ανέφερε ότι παραδέχεται τον φόνο της νονάς του, όχι όμως και της μητέρας του δικηγόρου του που έγινε πριν από περίπου 10 χρόνια και πλέον κατηγορείται.



«Ομολόγησα τον φόνο, μου φορτώνουν κι άλλον ένα, πάω δικαστήριο, έχω οικογένεια με παιδιά. Πέντε χρόνια, δέκα, είκοσι; Ομολόγησα και θα συνεχίσω την ζωή μου. Απλά αυτό το διπλό που πάνε να μου φορτώσουν», είπε χαρακτηριστικά.

Παράλληλα, δήλωσε ότι «με την νονά είχα καθημερινές επαφές, έχασε τον γιο της, τον πρώην άντρα της, ήταν σαν μάνα με γιο. Απλά τους τελευταίους μήνες έμπλεξα με την κοκαΐνη στα σαράντα μου. Εγώ ούτε τσιγάρο δεν κάπνιζα για να καταλάβετε κι εκτός από τα ναρκωτικά έμπλεξα και με τον τζόγο. Κρυφά όμως».

«Δεν την σκότωσα για τις 2.000 ευρώ, αλλά λογομαχήσαμε. Είπα ότι “εσύ φταις που πέθανε ο γιος σου από τα ναρκωτικά και ο σύζυγος σου, που του έδινες χάπια”. Εγώ την κατηγόρησα, αυτή με κατηγόρησε για άλλα πράγματα… Δεν πήγα για να σκοτώσω. Σηκώθηκα να φύγω, πήγε μπροστά μου, πήρε τα μαχαιροπίρουνα, της έκλεισα το στόμα για να μην φωνάζει και ξυπνήσει το παιδί, την μαχαίρωσα και μάζεψα το στόμα, μην την δει σε αυτή την κατάσταση το παιδί», πρόσθεσε στη συνέχεια.


newsique.gr














Δημοσίευση σχολίου

Τα «NEA PIERIAS» δεν φέρουν καμία ευθύνη για το περιεχόμενο των αναρτήσεων που μας στέλνουν οι αναγνώστες. Υπεύθυνος για την κάθε ανάρτηση είναι μόνο το άτομο που φαίνεται ως συγγραφέας του άρθρου.
Το ιστολόγιο «NEA PIERIAS» δεν ευθύνεται σε καμία περίπτωση για την εγκυρότητα και ορθότητα των πληροφοριών, κρίσεων, σχολίων που περιέχονται σε αναρτήσεις και μηνύματα αναγνωστών και οι διαχειριστές-συνεργάτες-αρθογράφοι δεν ευθύνονται για το περιεχόμενο άρθρων των οποίων γίνετε αναδημοσίευση από άλλα sites για τα οποία δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ακρίβεια του περιεχόμενό τους καθώς και καμία ευθύνη για μηνύματα που θίγουν πνευματικά δικαιώματα τρίτων ή κατοχυρωμένου υλικού

[blogger][facebook]

Author Name

Φόρμα επικοινωνίας

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget